torsdag 23 mars 2023

Torsdagen den tjugotredje mars 2023

Idag blev det klart att jag får den semester-period som jag sökt, med andra ord så går jag på semester andra veckan i januari nästa år. Det här gör att jag nu kan planera min resa lite bättre och på tal om jobbet så har jag idag varit på samma företag i hela tjugo år, det är en jävligt lång tid det.

Idag när jag hasade mig i långsam takt tull min arbetsgivare var det hela nio grader varmt och solen sken, våren är på väg och ingen är nog gladare än jag över det. I natt släpps spelet Resident Evil 4 remake som jag ska spela så fort jag kommer hem, ett av få spel som jag kommer att köpa i år eftersom jag sparar pengar till min resa. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Nu smälter skiten



- Sol och nio grader idag



- Slagghög



- Bort med snön



- Brandmännen åker första klass - Scania for life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar