lördag 11 mars 2023

Lördagen den elfte mars 2023

Pontus, min bästa vän, kom över och vi kollade på Bond-filmen Quantum of Solace med Daniel Craig i huvudrollen. Efter filmen drog jag ut och tog en promenad i solen, det är nära nu, vi står med ena foten i våren och det här gör att livsglädjen börja komma tillbaka. Det är ingen hemlighet att jag hatar vintern så jävla mycket att jag hoppas medeltemperaturen stiger med minst femton grader så vi slipper äckel-kylan. 

Under mina promenader lyssnar jag alltid på musik och idag hamnade låten ”Fast Vision” med Damma Beatz, har du också vissa låtar som gör dig sentimental? Den här låten gjorde mig i alla fall jävligt sentimental och när det händer så stannar jag upp och funderar på livet och jag hamnar alltid tillbaka på mina resor som jag gjort.

Men den här låten fick mig också att börja drömma om min resa och nog fan kände jag mig mer ressugen nu än vad jag tidigare gjort, i slutet på mars är det jag som köper flygbiljetter till Nya Zeeland och Australien. Det är idag bara tio månader kvar tills jag lämnar Sverige för länder på andra sidan jordklotet och nu är jag supertaggad. Tack för att du besöker tomasvarg.se
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar