torsdag 9 mars 2023

Torsdagen den nionde mars 2023

Jag har, i tjugo års tid, sagt att så fort Vasaloppet är avklarat så är det vår. Och det brukar alltid bli något varmare på dagarna och solen visar sig allt oftare, tyvärr så har vi drabbats av av en jävla massa minusgrader just nu och idag har det snöat till och från. Men om bara två och en halv vecka är sommartiden här och det känns ju bra trots att bi förlorar en timme, när fan ska vi sluta ställa om klockan?

Jag söker dagligen på nätet efter billiga flygbiljetter till Nya Zeeland, men priset ligger fortfarande på 17-18 tusen kronor. Igår messade jag med Eva i Melbourne eftersom Eva och hennes man ska till Sverige i sommar, hon bekräftade att deras biljetter hade kostat lika mycket och det här gör att jag tappat sugen totalt. 

Jag har också sökt semester för januari nästa år och chefen kan inte bekräfta min semestersökning, det här gör att jag tappat allt sug på att resa just nu. Jag får helt enkelt vänta med att boka, men jag hoppas på att komma iväg till Nya Zeeland i början på nästa år. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Hamburgare med bacon och ost - gott som fan



- Jag spelar Snowrunner för fulla muggar just nu



- Vårdslöshet i trafik, hoppas han blir av med både körkort och jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar