tisdag 23 maj 2023

Tisdagen den tjugotredje maj 2023

Jag och min bästa vän Pontus drog ut för att gå en mil tillsammans, efter vår promenad stack jag iväg till en matbutik för att handla mat. Sen drog jag vidare till Elgiganten för att kolla på en billig laptop, jag hittade en för cirka tretusen. Men som vanligt hade dom inga kvar på lagret och jag är så jävla trött på att så fort man ska köpa något så är det slut på lagret, hur jävla svårt ska det vara att hålla koll på sitt lager.

Väl hemma igen så drog jag ut för att gå en mil igen, två mil blev det alltså totalt och jag somnade ovaggad. Tack för att du besöker tomasvaeg.se


- En mil med Pontus och sen en mil utan Pontus



- En död brax i Faluån



- Fan ta er Elgiganten och alla andra elektronikfirmor



- Nu är liljekonvaljen här



- Falun - årets sommarstad 2023

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar