onsdag 24 maj 2023

Faluns vidriga snutar gör det igen

Jag ligger i krig med Faluns poliser där nästan alla är ena riktiga rötägg, stoppar mig titt som tätt och sist skällde jag ut en snutjävel som inte vet hur man kör i rondeller. I mars förra året åtalades en polis i Falun för att ha tagit strypgrepp på en handfängslad man, han skulle ha fått sparken tycker jag.

Nu är det dags igen, en ledig polis i Falun befann sig på en krog i Falun och fick se sin fulla flickvän bli avvisad från en krog, då skrek polismannen ”fittor” till vakterna och när en polispatrull dök upp kallade han sina kollegor för ”rövpatrull”. Grattis till Faluns poliser, ni är ju för fan störda i huvudet!








1 kommentar:

  1. Jag kan också störa mig på sådant, varför inte hålla
    koll på sådant som är slut. När jag handlar kläder på
    ex. Bonprix är det ofta slutsålt. Det är ett dilemma i sig.
    Poliser tror oftast dom är Gud fader själva och, gör som
    det behagar dom. :(
    Ellie


    Vinkelevink!

    SvaraRadera