lördag 10 juni 2023

Lördagen den tionde juni 2023

Mobillarmet väckte mig klockan 08:00 och det blev inte många timmars sömn, anledningen till varför jag steg upp mitt i natten var för att åka till Bollnäs tillsammans med en gammal vän. I Bollnäs styrde vi kosan till travbanan och här anordnades Bollnäs första lastbilsträff. Jag filmade allt som jag kunde och den videon hittar du här.

Väl hemma igen så drog jag ut för att gå en mil och min vän Pontus dök upp efter halva promenaden och vi pratade om bland annat den Greklandsresa som vi ska göra i juni eller juli nästa år. På kvällen drog jag ner till Engelska Puben där jag fått jobb som karaoke-värd, men jag har ingen aning om när jag ska jobba där - haha! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min favorit. Scania for life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar