torsdag 20 juli 2017

Onsdagen den tjugonde juli 2017

Jag firar åtta år som bloggare idag, det känns bra märkligt att det gått så många år sedan jag bestämde mig för att börja blogga. Det första jag gjorde idag var att gå ut och gå, den värdelösa sommaren fortsätter att bara vara värdelös. Det är kallt som f-n. Efter ett par timmar hörde min vän Kim av sig, vi bestämde att vi skulle åka till tippen med lite skräp och så blev det. Det var märkligt nog så var det väldigt lite folk på tippen. Sen for vi iväg till en Ica-butik för att panta mina burkar och flaskor som stått i hallen och skräpat en längre tid, det blev 261 kronor som jag handlade mat för. Sen tog jag och Kom en långpromenad och väl hemma igen slog jag ner min feta röv i soffan för att spela Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Kim och Mackan.

- Fiskmås-bebis

- And-bebis

- Så himla söta

- Röd blomma

- Gul blomma

- Lite pant

- Pantade burkar för 261 kronor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar