lördag 3 mars 2018

Lördagen den tredje mars 2018

Slutade jobba klockan fyra i morse och väl hemma så kunde jag inte sova, jag påverkas starkt av fullmånen och det var den som ställde till det för mig. Jag somnade någon gång efter klockan sex och som tur var så kunde jag ta en ordentlig sovmorgon idag. Jag började dagen med en stor kopp med grönt te och många tankar snurrade i skallen. Jag plockade undan lite, diskade och lagade lite mat. Det är så skönt att strosa omkring och fixa när man har tid. Sen vilade jag en stund eftersom jag skulle jobba natt igen och sedan var det bara att hoppa i mina arbetskläder och dra till jobbet. Jag känner mig betydligt friskare nu och jag vill passa på att tacka för alla krya-på-hälsningar ni gett mig, ni är så gulliga som kommenterar och läser den här nonsens-bloggen. Efter att ha jobbat klart satt jag och min bästa kollega kvar på jobbet fram till 03:30, han är så jäkla rolig att prata med. Sen skjutsade han hem mig och väl hemma så försökte jag kämpa mot fullmånen - igen.


- Jag hann mysa lite med min brasa


- Den vita lyktan finns på Åhléns


- Så är det nog

2 kommentarer: