tisdag 10 april 2018

Bokat biljett till Lars Winnerbäck ♥ i sommar

Den sjätte april i år såg jag filmen om Lars Einnerbäck för första gången, innan var jag inte så förtjust i honom. Men filmen påverkade mig, hans texter förtrollade mig. Spotify står på i 20 timmar per dygn, jag vaknar upp med Winnerbäck i lurarna och jag somnar med Lasse i lurarna. Jag är som besatt av hans magiska låttexter, många av hans texter beskriver exakt hur jag tänker och känner. Att lyssna på hans musik får mig att må så bra, jag känner så starkt för Lars Winnerbäck att jag nu har beställt en biljett till hans konsert på Dalhalla i Rättvik i sommar. Om Gud (chefen) vill, så ser jag Lars Winnerbäck den 25 juli klockan 21:00, i den ljuva sommarnatten. Nu måste jag bara få tjänstledigt av chefen, håll tummarna. 


- Jag älskar dig Lars 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar