fredag 20 april 2018

Fredagen den tjugonde april 2018

Jag drog ner på stan för att mer av den där salvan som jag smörjer mina nya tatueringar med, nu kan jag kladda ner mer saker. Idag kladdade jag ner brorsans bil, en gamal dam som råkade komma för nära och en katt. Jag ska aldrig mer tatuera mig. Haha! Sen mötte jag upp min bror och vi drog iväg och hyrde ett släp, min bror hade en massa skrot i sitt garage som han ville bli av med. Han är inte så bra att backa med bil och släp så då fick jag hjälpa till, som yrkeschaufför kan jag backa med allt, till och med en 25 meter lång link. Vi körde en vända med ris till en majbrasa och en vända till tippen med skräpet och brorsans garage blev nästan tomt.

Tillbaka på stan igen slank jag in på min favorit-pizzeria och där beställde jag deras underbara kycklingsallad till lunch, sen drog jag hem för att sova en stund eftersom jag ville vara pigg inför mitt nattpass. På kvällen nåddes jag av den tråkiga nyheten att artisten Tim ”Avicii” Bergling har avlidit - det känns så jäkla overkligt. När jag hade jobbat klart så låste jag Scanian och gick hem i den ljuva vårnatten, vilken underbar årstid det här är. I morgon ska jag träffa Anna igen, det ska bli kul. Jag vill önska dig en trevlig helg. Tack för att du besöker mig. 


- Jag fick en telåda av chefen. Gubbvarning?


- Vi hyr släp och signalen blinkar gul


- Vi slänger ris på en majbrasa


- Jag hittade en gammal Scania


- Kycklingsallad


- Nu kan jag kladda ännu mer


- Jag fick köra Renault för att hämta min Scania idag


- En sån här 25 meters link har jag kört en enda gång


- Mycket is kvar på sjön Runn


- Jobb och slit i min Scania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar