onsdag 4 juli 2018

Jan Stenmarks utställning på Magasinet i Falun

Jag hade ingen aning om vem Jan Stenmark var innan jag gick med i Facebook-gruppen ”Allt jag vet om livet har Jan Stenmark lärt mig.” Jag fastnade snabbt för hans bilder och sjuka humor, jag känner igen mig ofta  i hans mörka humor om livet. Just nu pågår utställningen ”Jan Stenmark - på begäran” i Falun och idag gick jag bort till Magasinet där man hittar utställningen fram till 26 augusti. Inträdet kostar 60 kronor och här kan man köpa böcker från 100 kronor, muggar för 150 kronor samt signerade affischer för 350 kronor.

Utställning: Jan Stenmark - på begäran
Plats: Magasinet i Falun
Datum: 30 juni - 26 augusti
Öppettider: 11:00 - 17:00
Inträde: Vuxna 60 kr /  12-20 år 20 kr / Barn gratis






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar