onsdag 4 juli 2018

Onsdagen den fjärde juli 2018 (USA:s nationaldag)

Det är den fjärde juli och det är också USA:s nationaldag, jag har haft turen att besöka USA och jag har kört från kust till kust två gånger samt kört hela Route 66 och jag älskar USA. Idag tog jag mig em promenad på fem kilometer i det fina vädret, sen träffade jag på en massa Pokémon Go-spelare och vi körde en raid på Stora Torget. Just nu pågår utställningen ”Jan Stenmark - på begäran” i Falun, så jag besökte den idag trots att det kostade 60 kronor, pengar som jag borde ha sparat till min Australien-resa.

Men Jan Stenmark är rolig och det var värt pengarna, under mitt besök så bloggade jag om utställningen och på en timme besökte 500 personer inlägget - tack snälla! Sen drog jag hem och laddade min mobil som var tom och sen gick jag ner på stan och in på krogen The Kings Arms, är man ledig från jobbet så är man. Tack för att du besöker mig. 


- Jag besökte Falu Koppargruva idag


- Här kan man åka ner och vandra i Falu Koppargruva. 


- Statyn Gruvarbetaren


- Elfsborgs Slott i Falun


- Blomma


- Fontän


- Idag besökte jag Jan Stenmarks utställning


- Femhundra besök på en timme - tack snälla


- 800 besökare på två timmar - tack snälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar