lördag 14 juli 2018

Lördagen den fjortonde juli 2018

Det är kronprinsessans födelsedag idag och idag steg jag upp tidigt för att umgås med min barndomskamrat Pontus, jag och Pontus drev omkring på stan och vi spelade Pokémon Go, vi körde en raid och plockade ner några gym. På eftermiddagen slet jag i tvättstugan och på kvällen tog jag en långpromenad på en mil och den promenaden slutade inne på krogen The Kings Arms. Jag snackade lite med dom som jobbar där och sen gick jag hem, helt slut i mina ben. I morgon ska jag och Pontus spela lite mer Pokémon Go och vi ska eventuellt träna lite parkour, det ska bli roligt. Tack för att du besöker mig. ♥


- En helt vanlig lördag i Falun


- Just nu pågår Nordlek 2018 i Falun


- Kristinegymnasiet i Falun


- Blommor


- Blomma


- Lila blomma


- Kristine Kyrka


- Växthus?


- Tog en kvällspromenad


- Vill inte att sommaren ska ta slut


- Sommaren 2018 har varit fantastisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar