söndag 15 juli 2018

Söndagen den femtonde juli 2018

Vi befinner oss redan i mitten på juli månad, dagarna under sommaren går för fort. Det första jag gjorde idag var att gå ut och gå en långpromenad, under promenaden var det 30 grader varmt och jag njöt av varje steg jag tog. Under promenaden passerade jag Lugnets skidstadion och upp till hoppbackarna, härifrån är den en fantastisk utsikt över Falun.

Väl hemma igen, efter att ha gått en mil, vilade jag en stund innan jag och min vän Pontus gick ut och tränade lite parkour. Vi slutade träna parkour för tretton år sedan och vi ska försöka bli lika bra som för tretton år sedan. Nästa helg är det ett nytt event i mobilspelet Pokémon Go som jag tänkte delta i, men först måste jag överleva en ny arbetsvecka. Tack för att du besöker mig. 


- 31° varmt


- Blomma


- Blomma


- 31° varmt i Falun idag. Jag älskar värmen


- Underbart


- Om sex månader flyger jag till Australien. Hoppas jag


- Juli har varit en underbar månad hittills 


- Ford Granada från 1975. Hela barndommen kom tillbaka


- Lugnets hoppbackar


- En kall Pepsi Max


- En fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar