fredag 3 augusti 2018

Fredagen den tredje augusti 2018

Idag har biofilmen Mission Impossible: Fallout premiär, en film som jag har längtat efter i tre år. Men jag jobbar så klart under hela kvällen och natten, men i morgon vid 18-tiden har jag en plats på biosalongen i Falun, den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Tidigare i veckan frågade chefen om jag skulle kunna ta en körning till Edsbyn som vi har på fredagar, jag tackade ja och idag drog jag upp till vackra Edsbyn.

Jag är ledig i helgen och i morgon lördag ska jag först fixa storkok på köttfärs, kokosgrädde, röd chili och ingefära, vilket är otroligt gott. På eftermiddagen ska jag följa med min vän Sara till Sandviken för att Sara ska köpa en Subaru, japanaska bilar är, enligt mig, dom bästa bilarna. På kvällen blir det bio som sagt och kanske hamnar jag på krogen The Kings Arms efteråt, vem vet. Tack för att du besöker mig. ♥


- Äpplen


- Edsbyn


- Vackert väder i Edsbyn


- Gammal bro i Edsbyn


- Finaste huset i Edsbyn


- 105 kilometer till Falun från Edsbyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar