onsdag 1 augusti 2018

Onsdagen den första augusti 2018

Augusti är här och det gör mig väldigt ledsen, visst kommer det att vara varmt ett tag till, men det känns tråkigt att sommaren har gått så fort. Idag hann jag spela lite Grand Theft Auto V: Online tillsammans med min vän Adam. Sen drog jag till jobbet för att jobba en massa timmar. Idag kontaktade jag Motormännen i Falun, jag måste fixa ett internationellt körkort till Nya Zeeland och Australien, vi bestämde att jag skulle dyka upp i slutet på den här månaden. Tack för att du besöker mig. ♥


- Underbara värme


- Jag aldrig åkt så mycket inlines som i år


- Vem behöver soliga Kalifornien?


- Så jäkla snygg Scania


- En ny Scania


- Sveriges bästa väg ligger i Borlänge


- Falu Koppargruva i solnedgång 

2 kommentarer:

  1. Fina scanier du få r flytta till blge så får du sommar året om hihi va ja inte rolig nu tja

    SvaraRadera