tisdag 28 augusti 2018

Tisdagen den tjugoåttonde augusti 2018

Alla mina kollegor är nu tillbaka efter att ha haft semester, det här innebär att jag har jobbat ytterligare en sommar utan att ha haft en endaste semesterdag. Den här sommaren har varit den bästa sommaren i mitt liv, jag antar att jag aldrig kommer att få uppleva en liknande sommar igen. Trots en underbart varm sommar så har jag inte haft några problem med att jobba, för jag vet att jag har fattat rätt beslut, det är på vintern som jag ska ha semester.

Den här veckan har jag haft otroligt svårt för att somna och jag misstänker att det är den fullmåne, som var här för två dagar sedan, som har sabbat hela min dygnsrytm. Det är inte kul att ligga sömnlös fram till sex på morgonen, jag kommer förmodligen sova som en minigris i helgen. Tack för att du besöker mig. 


- Hände mig idag


- Falun


- Nu är pajasen där han hör hemma - på botten


- Sprillans ny Scania med link - häftigt


- Renoveringen av köket på jobbet pågår fortfarande


- Blomma


- Snart börjar Efterlyst


- Månen håller mig vaken fram till klockan sex varje morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar