torsdag 30 augusti 2018

Torsdagen den trettionde augusti 2018

Arbetsveckan och månaden augusti börjar lida mot sitt slut och slut börjar jag att känna mig, det är helt jäkla omöjligt att somna, jag skyller allt på fullmånen. Hela den här veckan har jag somnat vid sextiden på morgonen vilket inte är bra alls, som tur är börjar jag jobba sent på eftermiddagarna. Jag ser verkligen fram emot helgen och på lördag startar festivalen Granny Goes Street, årets sista festival som är en fylleskandal varje år.

Jag är fortfarande inne på att resa till Ryssland nästa år och det är ataden Kazan som lockar mest, här står ett renoverat Tupolev Tu-144 i en park och det planet är i bra skick. Det finns två eller tre stycken Tu-144 runt om i Ryssland, men på dom bilder som jag har sett så är det planet i Kazan som ser fräschast ut. Jag har redan börjat planera inför den resan, jag hoppas att jag kommer att kunna göra resan i maj nästa år. Tack för att du besöker mig. 


- Vit Scania


- Köket på jobbet börjar bli klart


- Fyllefest på lördag


- Tråkigt väder i Falun idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar