söndag 21 oktober 2018

Söndagen den tjugoförsta oktober 2018

Klockan 11 idag drog det igång ett event i mobilspelet Polémon Go, jag och min vän Pontus med familj gick omkring och spelade i tre timmar innan vi gick iväg och käkade på en av stans pizzerior. Tidigare har vi har pratat lite löst om att jag ska följa med dom till Grekland i september nästa år och idag blev det bestämt, jag följer med och det här innebär att jag kommer göra två resor under nästa år. Mätt och belåten drog jag hem för att spela Assassin’s Creed: Odyssey och det gjorde jag hela kvällen. Tack för att du besöker mig. 


- Räv


- Nya Converse


- Grymt läcker T-Scania


- Julskyltning


- Landstingets helikopter flyger ofta till Falu Lasarett


- Min fina häst i Assassin’s Creed Odyssey


- Grafiken är riktigt bra


- Jiha!

2 kommentarer: