fredag 23 november 2018

Fredagen den tjugotredje november 2018

Helvete va kallt det var igår kväll när jag skulle gå hem från jobbet, nio fucking minusgrader gjorde att jag la mig ner i fosterställning och grät när jag kom hem. Nu börjar mitt helvete fram till april nästa år, jag har i hela mitt liv haft problem med kylan. Som tur är får och kan jag ta ut mina fem semesterveckor under vinterhalvåret och det är jag väldigt glad och tacksam för, annars hade det aldrig gått. Idag slog jag ner min feta och gamla rumpa i soffan för att betala mina räkningar, eller bills som ungdomen säger.

När räkningarna var betalda så passade jag på att surfa in på SJs hemsida för att beställa en tågbiljett till den sjunde januari nästa år. Nu är det klart, fast jag har nog  det drygaste kvar, det internationella körkortet. Jag måste ta tag i det där nu - snart! Jag hann spela lite Red Dead Redemption 2 innan jobbet idag, men sen väntade Scanian på mig. Nu vill jag ha helg. Tack för att du besöker mig. 


- Lyftkran och röd stuga


- Falun


- Falun har börjat pyntats


- Helvete!


- Tågbiljetten fixad


- På tal om tåg så körde jag ånglok i RDR 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar