lördag 24 november 2018

Lördagen den tjugofjärde november 2018

Tiden går fort vid den här tiden på året av en konstig anledning, jag fattar fortfarande inte var oktober tog vägen och på tal om tid så är idag en månad kvar till julafton. I år får jag vara ledig på julafton men jag firar inte jul så det blir till att sova eller spela något spel. Det gick från härliga plusgrader till svinkalla minusgreder över en natt i Falun, min värmefläkt, som stått på sedan september går nu dygnet runt för att jag ska kunna ha 25° inomhus - annars dör jag!

Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit här hemma i varglyan, jag borde ha dammsugit för veckor sedan och jag borde röja upp lite. Men spelet Red Dead Redemption 2 har kommit i vägen, spelet har ryckt upp sig lite och jag gillar det igen. I kväll är det sista gången som puben The Kings Arms har öppet, mitt favoritställe ska byta namn och tema. Jag drog givetvis dit för att ta adjö av stället som har varit mitt andra hem under flera år. I morgon ska jag kämpa i tvättstugan, det kommer ju bli fantastiskt roligt det. Tack för att du besöker mig. 


- Det handlades


- Snart julskyltning


- Fula, dystra och förbannat kalla Falun


- Se där, Nintendo-reklam


- Jag tog en fisketur, mest fiskeotur


- Tack för allt The Kings Arms


- Elräkningen har, av en underlig anledning, blivit dyrare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar