måndag 26 november 2018

Måndagen den tjugosjätte november 2018

Då var det måndag igen och en ny lång arbetsvecka ligger framför mig, men jag ska väl inte klaga eftersom jag nu har sex veckor kvar att jobba innan jag går på semester. Den här helgen gick verkligen snabbt trots att jag inte gjorde något speciellt, nu till helgen är det julbord med jobbet i Leksand och sen ska jag gå på invigningen av den irländska puben Dublin Restaurang & Bar som ligger i The Kings Atms gamla lokal. Det ska bli kul att se om den nya puben drar mer folk, idag satt dom nya skyltarna redan uppe. Den här veckan går spelet  Red Dead Redemption 2 online också, jag tror att jag kommer kunna spela online redan i morgon tisdag och det ska bli kul att se vad Rockstar Games har hittat på. Tack för att du besöker mig. 


- Jag brinner för det här spelet


- Nya skyltar satt uppe idag


- Irländsk pub


- Jaha :(


- Falun bjöd på sol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar