torsdag 29 november 2018

Torsdagen den tjugonionde november 2018

Arbetsveckan börjar lida mot sitt slut och det är inte mycket kvar av november månad heller, jag ska jobba hela december inklusive alla röda dagar. Igår ramlade min far och bröt låtbenshalsen, idag ringde jag och kollade hur det var med honom och han verkade må rätt så bra trots allt. Jag ska hälsa på honom i helgen om jag får tid, det är en fullspäckad helg som ligger framför mig.

Jag har en bekant som heter Isak och han postade en bild från Atlanda på Facebook här-om-dagen, jag blev så klart riktigt avundsjuk på honom trots att han ska besöka kalla Kanada. Hans bild gjorde att jag började längta som f-n tills dess att jag står på Arlanda, visserligen är det är långt dit, men jag börjar känna av reslusten. Tack för att du besöker mig. 


- Det slog om och blev varmt igen :)


- Faluröda stugor by night


- Månen


- Jag jobbar och sliter i min Scania


- Granen som kom igår fick belysning idag

2 kommentarer:

  1. God bättring till din pappa. Bra om han är envis då kommer han snart springa runt igen.
    Ska bli spännande att läsa blogg från resa snart. Fast jag måste säga att pengarna ser ut som leksaks pengar. Du är säger på att dom är äkta 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Monika. Tack för din kommentar. Ja, vi får hoppas att han jäkligt envis nu då :)
      Va roligt att du vill följa med på min resa :)
      Ja, dessutom så är dom australiensiska pengarna gjorda i plast pga pengarna ofta förstörs av vatten. Folk badar med pengarna hela tiden tydligen :D

      Radera