lördag 8 december 2018

Lördagen den åttonde december 2018

Jag vaknade någon gång på eftermiddagen, trött och hungrig drog jag ner på stan för att besöka en av stans pizzerior. Jag orkade inte laga mat idag, det fick bli pizza. Mätt och belåten drog jag hem för att spela en massa Red Dead Redemption 2 samtidigt som jag lät tvättmaskinerna i tvättstugan tugga på min smutstvätt. Jag önskar att någon hade sagt åt mig att inte bli vuxen för det är ju grymt värdelöst att tvätta en lördagkväll, vilket glamoröst liv man lever. När tvätten var klar drog jag ner till stan för att besöka krogen Dublin, det var rätt tråkigt så jag drog till Engelska Puben för att kolla in deras karaoke. Tack för att du besöker mig. 


- Det fick bli en fett-plätt idag


- Ständigt denna tvättstuga


- Stora Torget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar