lördag 29 december 2018

Lördagen den tjugonionde december 2018

Kom hem vid fyratiden i morse efter att ha jobbat som en gnu, jag är ledig den här helgen och nästa gång som jag ska jobba helg är någon gång i mars. Det första jag gjorde idag var att dra iväg till min far som bröt lårbenshalsen för en månad sedan, han mår ganska så bra men ör lite nedstämd - vilket jag förstår. Han är uppe och går med ett gåbord så han rör på sig i alla fall.

Sen drog jag iväg på stan och in på Apoteket för att handla viktiga saker till min resa, jag handlade vätskeersättning, tabletter mot diarré, Alvedon och skavsårsplåster. Efter det slank jag in på Dressman för att köpa ankelstrumpor och sen drog jag vidare in på en av Faluns pubar - Dublin. Väl hemma igen så spelade jag Red Dead Redemption 2 en stund, på kvällen drog jag ner på krogen. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Nanne Grönvall - Håll om mig


- Farsgubben



- Favorithyllan på Apoteket


- Läkemedel och skavsårsplåster från Apoteket



- Ankelstrumpor från Dressman



- Ny läcker Pepsiflaska



- En märklig kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar