lördag 23 februari 2019

Lördagen den tjugotredje februari 2019

Jag älskar att kliva upp på lördagar med vetskapen om att man är ledig en hel helg, man har tid att tömma skallen på skräp som man dragit på sig under veckan, jag känner mig otroligt harmonisk på lördagar. Min vän Pontus och hans härliga familj drog ut och spelade mobilspelet Pokémon Go, vi härjade på stan i flera timmar och det var skönt att röra på sig.

Väl hemma igen så spelade jag GTA V: online tillsammans med Mackan och Adam, vi diskuterade om vi skulle åka till USA i september. Jag har som bekant inga semesterdagar kvar och jag ska till Grekland också, vi räknade ut att jag måste spara varje krona av lönen fram till september. Jag vet inte om jag fixar det, men om jag gör det så kommer vi flyga till Chicago och köra på Route 66 ner till Los Angeles.

Under kvällen srog jag mer på krogen och till Engelska puben, här träffade jag Madde, Sussi, Melinda, Ronja och jag hade en otroligt trevlig kväll. Tack för att du besöker mig.



- Utanför en av stans kinarestauranger



- Den blå frun



- En vacker dag



- Men hur gullig kan man vara?



- Han gör mig så jäkla glad



- Stort hus



- Ett av stans häftigaste hus



- Karaoke på Engelska, så jäkla kul

2 kommentarer:

  1. Dagens låt var riktigt bra. Det stora huset om man är en familj,
    kan man vid gräl gå åt var sitt håll tills de ilskna bedarrat. :)
    Var och en kan avvika i var sin ände av detta stora hus.
    Tänk Falun har jag inte sett mycket av, det jag sett mest av är sjukhuset,
    inte illa, alltid något, men numera besöker jag inte det längre. En lång
    story jag inte tänker orda om. :) Ett överspelat kapitel. Villa Ljung
    kom jag osökt att tänka på ett hus nere i Södra Sverige där det stod "Här vi bor"
    gick liksom att vända och vrida minst tre gånger på dessa tre ord. "Bor vi här"
    "Vi bor här" skylten stod ovanför en dörr som syntes väl alla gånger jag åkte
    förvi där.
    Ska du åka till USA lär du nog få leva på svältgränsen, spara och gneta... blir nog bra det. :)
    I morgon är det återigen en ny vecka, en annan kan ligga kvar och drar sig så länge
    det behagar. Fint det.

    Har nu en bra ny vecka. Jobba och slit, tänk på USA.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är låten bra, dom har en hel del bra låtar 😊
      Haha, ja skönt med stort hus 😄
      Men oj vilken häftig skylt 😊
      Ja nu blir det vatten och bröd om jag ska till USA 😂
      Tack, ha en bra vecka du med 😊

      Radera