söndag 10 februari 2019

Måndagen den elfte februari 2019

Jag vaknade klockan ett i natt och jag kunde inte somna om, det var bara att kliva upp och se glad ut. Det här innebär att jag är tillbaka på ruta ett med min jetlagg, jag ropade hej för tidigt - typiskt. Idag åkte jag och min mor till Ikea för att handla lite, jag köpte en ny badrumsmatta, blädar, plastblommor och tavelramar. Förra året köpte jag två affischer av speltillverkaren Rockstar Games och dom har bara legat bortglömda, men idag köpte jag två stycken tavelramar och det blev riktigt snyggt.

Sen gick jag ut på en promenad och ute hörde jag vårfåglar sjunga, vilket fick mig otroligt glad. Det märks att jag har varit borta fem veckor från Sverige, det är ljusare längre på eftermiddagen nu än nör jag stack iväg till Nya Zeeland. Väl hemma igen spelade jag lite Spider-Man samtidigt som jag kämpade för att inte somna i soffan. Tack för att du besöker mig.


- En vacker morgon



- Ikea i Borlänge



- Plastblommor is da shit



- Blå himmel idag



- En underbar vinterdag



- Härligt väder



- Min RDR-tavla



- Min GTA-tavla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar