måndag 29 april 2019

Måndagen den tjugonionde april 2019

Mitt öga, som har betett sig som en trotsig tonåring dom senaste dagarna och gjort den här farbrorns liv till ett litet helvete, satte naturligtvis igång med att vara idag. Min mans-förkylning, som snart pågått i två veckors tid, började samarbeta med ögat som gjorde att jag kände mig vissen idag.

Men det hindrade mig inte ifrån att gå ut och gå en mil i det fina vädret, jag avslutade promenaden med att slinka in på jobbet och snacka med min chef. Sen drog jag ner på stan för att sitta på en bänk och sola och fortsätta att njuta av värmen eftersom den snart försvinner, det ska snöa på fredag hos oss i Falun - snöblandat regn är troligast.

Under kvällen kom fina Madde på besök och vi kollade på den andra Hobbit-filmen samtidigt som jag laddade ner spelet Days Gone till Playstation 4 och som jag sedan spelade under kvällen och natten. Tack för att du besöker mig.


- Underbart grönt



- Blått är flott



- Ytterligare en fin dag i Falun



- Älskade årstid



- Faluröda stugor



- And



- Falun



- Härlig årstid



- Skönt väder



- Maskrosor

2 kommentarer:

  1. Nästa vecka får det gärna snöa och regna. Då ligger jag på en strand på Rhodos 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sjukt att du åker till Rhodos, ska dit i höst.

      Radera