måndag 29 april 2019

Söndagen den tjugoåttonde april 2019

Jag skulle ha jobbat både igår och idag, men jag valde att sjukskriva mig, det får liksom inte att framföra en stor Scania i trafiken när man knappt ser på ena ögat. Jag tog och gick ut och gick en mil i det fina vädret i stället, längs med vägen träffade jag underbara Madde och vi fikade en stund.

Väl hemma igen räknade jag ut att jag gått sju mil den här veckan och jag har bränt 3300 kallrier. Sen satte jag mig i solen för att försöka få lite färg i plytet, men sen kunde jag inte hålla mig ifrån mina inlines, jag drog ut och åkte på osopade gator en bra stund. Allt det här gjorde mig trött som en liten farbror så jag somnade tidigt. Tack för att du besöker mig. 


- Falun



- Allt växer så det knakar



- Så vackra



- Kålgården i Falun



- Fint väder



- Vitsippor



- Jag älskar det här stället



- Styvmorsviolen dök upp idag



- Te och chilinötter med bokeh-effekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar