onsdag 17 april 2019

Onsdagen den sjuttonde april 2019

Mitt imunförsvar, som gav mig halsont igår för att jag sov dåligt i helgen, belönade mig med en förkylning idag. Så nu har jag åkt på en riktig mansförkylning och har väl börjat ta farväl av alla vänner och anhöriga, testamentet är strax klart. Tyck synd om mig nu! I morgon är det dags, då ska den här gamla farbrorn pierca snoken och jag är så rädd att jag börjar få diarré. Haha!

Det har varit fint väder idag och det gör mig lika fnittrig som en ytterst liten fjortis, sen träffade jag på en gammal vän när jag handlade idag, Malin och hennes syster stod i kassan brevid och jag tyckte det var skitkul att träffa dom igen. Malin är ett stort fan av den här bloggen, något som jag inte fattar, vem vill läsa det här skräpet? Tack för att du besöker mig.



- Köpte majblommor



- Påskris



-  Naturen är som finast innan midsommar tycker jag



- Solen



- Underbara årstid vad jag älskar dig



- Aspeboda utanför Falun

2 kommentarer:

  1. Det är inget skräp alls :) Du tillhör skaran som det finns få av,
    det vill säga fullt normalt skrivande, bilderna dina är hur fina
    som helst. Roligt framför allt vardagshändelser som jag gillar.
    Det prioriterar jag framför de flesta bloggar som jag bara bli
    allergisk mot, allt innehåll är oftast ett-och-detsamma.
    Fortsätt du med dina vardagsskriverier,det är trevligt och
    givande att få tar del av.

    Det i morgon blir säkert bra, hade gärna bytt med dig,
    bara för att få göra det jag alltid velat men, tyvärr inte får - kan.
    Bilden på krokus är så fin + alla de andra också!

    Har nu en trevlig Påskhelg!
    Vinkelevink!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var mycket vänligt av dig :)
      Glad påsk på dig /Vinkevink :)

      Radera