torsdag 18 april 2019

Torsdagen den artonde april 2019 (Skärtorsdagen)

Jag och min förkylning vaknade i skaplig tid idag, efter en stunds slösurfande i sängen så steg jag upp och drog ut för att gå en långpromenad, det blev en mil i det sjukt vackra vädret. Under dagen steg temperaturen till 18° och jag fick verkligen nypa mig i armen samtidigt som jag försökte sluta flina som en dåre, jag är överlycklig över värmen som det bjöds på idag. På eftermiddagen drog jag till piercing-studion som jag hade en tid hos, efter en stunds så satt det en läkring i snoken. Det gjorde jävligt ont innan nålen gick igenom, men jag fixade det utan att svimma. Haha.

Sen stötte jag på Kattis och Ida, vi gick och käkade och sen följde jag med Kattis till hennes pojkvän. Pojkvännen hade tillgång till en takterass som vi besökte och här uppe blev vi kvar under kvällen och snackade en massa om kvinnor. Haha. Sen drog jag ner på krogen tillsammans med min piercade näsa® och vi var ute till 02 innan jag hem. Tack för att du besöker mig.


- Jag är kär i den här årstiden



- Min favoritstaty mår bra av solen



- Käkade på en av stans kinarestauranger



- Björken är på gång



- Jag är så jäkla lycklig



- Min Gud



- Kan det bli vackrare?



- Trött and



- Gult



- Fest på en takterass



- Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar