tisdag 16 april 2019

Tisdagen den sextonde april 2019

Mitt imunförsvar är lika starkt som ett ovaccinerat spädbarn, jag sov två och en halv timme natten till lördagen vilket fick mitt klena imunförsvar att hata mig - så klart. Jag har mått skit sedan i lördags och idag kom straffet - halsont! Haha! Torsdagen närmar sig med stormsteg, jag börjar bli nervös som fan eftersom jag ska pierca snoken. Jag vet att det inte gör så värst ont, men ändå känns det nervöst.

Jag är ledig både på torsdag och på fredag den här veckan, förutom att jag ska pierca mig så ska jag också ut och luncha och försöka tvätta. På fredag ska jag och Veronika quiza på en av stans krogar, jag hoppas det kommer bli kul. Det ska bli över 15° varmt på mina lediga dagar så jag ska också gå ut och gå långpromenader dessa dagar. Tack för att du besöker mig.



- Jag spelar mycket Modern Warfare: online nu



- Vackra Falun på sommaren, på vintern hatar jag stan



- Hungrig bäver



- Statyn Snöklockan tycks gilla solen



- Påskliljor



- Fina blommor



- Inte ens bilarna får vara ifred



- Äntligen har himlen rätt färg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar