fredag 17 maj 2019

Fredagen den sjuttonde maj 2019 (Norges nationaldag)

Vaknade tidigt utan något mobillarm idag och efter en stunds slösurfande drog jag upp 1,75 meter gubbskrälle ur sängen för att hinna gå ut och gå en mil innan jobbet, nu har mina promenader gått och blivit ett beroende och abstinensen innan är hemsk - jag måste ut! En jävla massa endorfiner från mina promenader samt solens D-vitaminer gör mig hög som ett hus och det är väl bara en tidsfråga innan man blir drogtestad på jobbet - haha!

Jag satte igång låten ”Låt napalmen regna ner” på repeat i mina lurar -  för femte dagen i rad, vilket betyder att jag har lyssnat på den i över 50 timmar den här veckan. Jag traskade iväg i försommaren, den ljuva försommardagen som jag älskar så himla mycket!

Väl hemma igen, efter att ha bränt 475 kalorier, så tog jag en dusch och drog iväg till jobbet där jag lagade iordning lax och sallad till lunch. Efter jobbet kutade jag hem, som en galen varg, för att piffa till mig och sen drog jag ner till krogen. I morgon ska jag på lastbilsutställning och mer om det i morgon lördag. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Raubtier - Låt napalmen regna


- Älskade natur



- Maskros och i bakgrunden slaggsten från Falu Koppargruva



- En massa björkfrön i vattnen nu



- En fantastisk promenad



- Jag är förälskad



- Ett gammalt kvarnhjul i kålgården i Falun



- Jag vill också ha en ny Scania :(



- Blå är flott och grönt är skönt



- Det blommar vid Dalarnas Museum

 

- Sjukt



- Overkligt vackert



- Steker lax



- Lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar