torsdag 16 maj 2019

Torsdagen den sextonde maj 2019

Idag steg jag upp redan vid niotiden för att hinna gå ut och gå en mil och den tog cirka en och en halv timme att klara av, under promenaden drog jag i mig överdos efter överdos av min favoritdrog - solens varma strålar! När jag gick där och njöt av min promenad så funderade jag på om man får må så här bra som jag gör just nu, jag fick aldrig något svar.

Väl hemma slängde jag mig i duschen och sen stressade jag ner till en av Faluns kinarestauranger där jag mötte upp folk från jobbet och min före detta chef. Det blev en del skratt och sen drog jag hem för att byta om och dra ivög till jobbet och jobba gjorde jag fram till 23. Väl hemma så bytte jag om för att sedan dra ner på stan och slinka in på en av stans krogar och här blev jag kvar till 02. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Raubtier - Låt napalmen regna


- Naturen - jag älskar dig!



- Försommardagarna - jag älskar er!



- Solen - jag älskar dig!



- Ormen - usch!



- Jag måste drömma



- Jag drömmer - väck mig inte



- Kinamat



- Red Bull light - gott!



- Jag är förälskad i mitt jobb



- Underbara krogliv

1 kommentar:

  1. Texten "Jag måste drömma" den uppförstorad på en vägg, milde tid
    så vacker. Där fick du till en praktbild. Well done. Ormen är inte fullt så
    vidrig som spindlar, men den där på bilden ville jag inte mött. Sist jag var
    ute med kameran, hade det kunnat ringlat fram en sådan otäcking.

    Ska nog börja skriva under varje bild jag lägger upp som du gör. Behövs
    bara några få ord. Resten av bilderna är fina var och en.

    Har en trevlig helg! :)
    Vinkelevink!

    SvaraRadera