lördag 18 maj 2019

Lördagen den artonde maj 2019

Jag kom hem från krogen vid tretiden i morse och idag ringde mobillarmet snuskigt tidigt, men jag kände mig inte så värst trött. Jag känner mig otroligt pigg och alert just nu och jag tvivlar inte en sekund på att det är en blandning av endorfiner och solens d-vitaminer som driver den här 300 år gamla gubb-kroppen framåt, jag har raketbränsle i blodet just nu och jag mår oförskämt bra.

Anledningen till att jag steg upp tidigt idag var för att jag, Nina och hennes man skulle besöka lastbilsutställningen Trucks in Dalarna som drog igång i grannstaden Borlänge igår. Själva utställningen var riktigt kul och här stod det en massa nya Scanior och det var inte lätt att hålla kroppsvätskorna i styr.

Väl hemma igen så bytte jag om för att gå ut och gå en mil, dena här veckan har jag gått 5 mil. Jag kommer förmodligen gå ut och ta en promenad i morgon också och då är vi uppe i sex mil denna vecka. På kvällen drog jag ut på krogen och där träffade jag på Henrik och sen... Nja, jag tror jag måste vänta med att berätta för er. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Petter - Ändå


- Älskade årstid



- Otroligt vackert



- Marknad på byn


- Söt



- Till min morbror



- Världens bästa lastbil



- V8, något som Volvo saknar :D



- Jag hälsar på Canis Lupus



- Tog mig en gofika i Scania-tältet :)



- En Eurocopter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar