måndag 20 maj 2019

Måndagen den tjugonde maj 2019

Jag gick och la mig tidigt igår kväll, förra veckans långpromenader, på toalt sex mil, tog ut sin rätt. Det första jag gjorde idag var att dra iväg till min frisör Linda för att få skalpen friserad, efter att ha blivit av med lite hår och mycket pengar drog jag hem en stund.

Jag hamnade ju på akuten för några veckor sedan, idag hade jag tid på min vårdcentral för att få prata med en läkare och där togs det en hel delblodprov, nu hoppas jag att jag kommer få svar på mina trötta ben. Sen drog jag ut för att gå en mil och efter långpromenaden så tog jag en dusch och drog till jobbet. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Petter - Ändå


- Vårdcentralen



- Denna väntan


- Fick plåster men inget bokmärke :(



- Jag gick 60 km förra veckan :)



- Jag älskar dom här



- Min favoritstaty - Snöklockan



- Måndag - jobb & slit

1 kommentar: