tisdag 21 maj 2019

Tisdagen den tjugo andra maj 2019

Idag när jag slog på min mobiltelefon så nåddes jag av den sorgliga nyhten om att Formula 1-legenden Niki Lauda gått bort, han dog igår och han var en av dom bästa under Ronnie Peterson-eran. Vila i frid Niki! ♥ Efter det sorgliga beskedet så drog jag ut för att gå en mil i det fina vädret och sen slog jag mig ner på en parkbänk och solade en stund. Väl hemma igen var det bara att byta om och dra till jobbet. Tack för att du besöker mig. ♥


- Morgonsolen - kärlek



- Vackert väder



- Styvmorsviol



- Vackra träd



- Äppelträd



- Köpte skjortor på H&M

7 kommentarer:

  1. Såg också att han hade gått bort. Tyckte han
    såg fårad och gammal ut på bilden, trots att
    han bara var 70 år. Alla ska vi den vägen vandra!

    SvaraRadera
  2. Du måste ta kort i ett annat rum, med bäste ljus. Din lampa förstör ljuset. 😉

    SvaraRadera
  3. Snygga skjortor du inhandlat.
    Mycket som flyger omkring av allehanda aspblom
    osv. Fotograferade sådant träd som på fjärde bilden.
    Här på området jag bor har de snart blommat över,
    börjar se lite vissna ut. Ibland ser jag inte alla dina
    bilder i inläggen du gör, som här nu. Men nu ser jag dom alla.
    Vet inte vad det är som gör det.

    SvaraRadera
  4. Här vet jag att jag kommenterat ytterligare en gång till.
    Det ser ut som inte en och annan kommentar inte kommer med.
    Jag har problem med internet och ofta står det att inget
    internet, men det är bara vid vissa tillfällen, kanske varit
    så när jag varit på din blogg trots att det står att den ska
    granskas först, minns inte riktigt vilket det står.

    Skrev att dina skjortor var fina osv. samt de ljusrosa
    blommande träden, att jag själv har något liknande där jag
    bor men att de nu är nästan överblommade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo då, kommentaren synd :)
      Tack, dom är köpta på H&M
      Vinkevink!

      Radera