torsdag 23 maj 2019

Torsdagen den tjugotredje maj 2019

Klev upp tidigt idag för att hinna gå en mil innan jobbet, regnmolnen låg tunga över Falun - men det var uppehåll. Så jag knatade ut och jag hann 2,5 kilometer när himlen bokstavligt talat öppnade sig, jag sökte skydd i en busskur och något lägligt dök det upp en buss som jag åkte med tillbaka till stan med.

Fördelen med det där dåliga vädret var att jag slapp det ludd som flyger omkring just nu, det ska tydligen vara frön från trädslaget asp som härjar i mitt plyte, det kan dock vara jävligt vackert i solljus kan jag tycka.

Väl hemma igen så tog jag en gubbvila, när jag sedan drog iväg till jobbet så hade det slutat regna - så klart! Haha! På kvällen sprack det upp och det blev otroligt vackert väder. Efter att ha jobbat klart mina timmar så drog jag hem för att byta om och sen drog jag ner på krogen. Tack för att du besöker mig.


- Regn :(



- Lax :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar