fredag 24 maj 2019

Fredagen den tjugofemte maj 2019

Det otroligt usla vädret fortsätter, idag när jag steg upp så var det i alla fall uppehåll. Så jag passade på att gå en mil, men det började naturligtvis att regna innan jag kom hem. Sen drog jag iväg till en av stans kinarestauranger för att äta lite mat tillsammans med några kollegor och väl hemma igen så tog jag mig en gubbvila innan jag och Veronika drog iväg till en av stans krogar för att spela musikquiz.

Sen träffade jag på min vän Håkan och vi drog vidare till en pub där han och jag sjöng karaoke tillsammans och det här var första gången som jag sjöng karaoke, men inte den sista kan jag lova, för det var verkligen skitkul. Det blev en skitkul kväll. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Petter - Ändå


- Läcker



- Kinamat



- Försent för det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar