lördag 25 maj 2019

Lördagen den tjugofemte maj 2019

Vaknade upp till ytterligare en dag med mulet väder, termometern visade 11° varmt - eller är det kallt? I alla fall så gick jag ut för att gå en promenad på en mil och idag hann jag gå klart innan det började regna, efter promenaden drog jag och min vän Håkan och käkade lunch på en av stans kinarestauranger. Vi satt i två och en halv timme och snackade om våra resor och det var mycket trevligt.

Väl hemma igen slet jag som ett djur i tvättstugan och sedan piffade jag till mig för att seda dra ner på krogen, där träffade jag en kvinna som jag verkligen inte ville träffa. Hon har agerat mycket märkligt mot mig och när jag hånglade med en mycket yngre kvinna så stack hon som jag inte ville träffa, hon fick jäkligt brottom. Haha! Det var verkligen en seger för mig, nu fick hon skylla sig själv. Tack för att du besöker mig.


- Kinamat igen



- Maskros mot falurött plank



- Falun



- Tvätta är livet det



- Köpte nötter och en Pepsimax på krogen

3 kommentarer:

  1. Men jäklar vad kinamat du äter vännen! 😉❤️ Vad skoj de hade varit att vara med o se hennes reaktion där! 😉😉

    SvaraRadera
  2. Fn va brraa detta skulle ses kram på dej haha

    SvaraRadera