söndag 26 maj 2019

Söndagen den tjugosjätte maj 2019

Jaha, då var det dags att rösta igen och det här är alltså tredje gången på åtta månader som jag går iväg och röstar, vilket gjort mig jävligt less på skiten - jag har väl annat att göra! Haha! Efter att ha röstat, i sällskap av min vän Veronika, så gick vi bort till en av stans restauranger där vi åt en bit mat. Jag kör stenhårt med LCHF nu och jag åt en ceasarsallad och den var riktigt god, så pass god att jag kommer att göra fler besök på Dublin som restaurangen heter.

Mätt och belåten drog jag hem för att spela en massa Days Gone på min Playstation 4 och sen blev det lite gubbvila innan jag pudrade näsan och drog ner på krogen, detta underbara krogliv alltså. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: French Montana - Unforgettable ft. Swae Lee


- Ett röstkort till - suck



- Klart. Nu vill jag aldrig mer rösta. Haha!



- Ceasarsallad på Dublin



- Syrénen är här och det doftar underbart



- Jag är en stolt nykterist så det blir alltid te på krogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar