tisdag 28 maj 2019

Måndagen den tjugosjunde maj 2019

Vaknade tidigt idag och eftersom det inte regnade så drog jag ut för att gå en mil innan jobbet, det har regnat under flera dagar och det har inneburit att jag inte har kunnat ta några promenader och det gör mig galen. Efter promenaden hamnade jag på stan och här passade jag på att hasa in på en matvarubutik för att handa, det blev mest lax och sen drog jag hem

Väl hemma så passade jag på att betala mina räkningar. Av en inte så värst märklig anledning så bestod räkningarna mest av räkningar från Landstinget Dalarna. Dom ville ha 750 kronor för alla mina sjukhusvistelser under maj månad, sjukt som fan det där att man ska betala trots skatten. Sen var det bara att släpa bort 1,75 meter dumheter till min underbara jobb. Tack för att du besöker mig.


- Var är värmen?



- Skön promenad



- Hus i Falun



- Snöklockan



- Lax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar