onsdag 29 maj 2019

Onsdagen den tjugonionde maj 2019

Innan jag gick och la mig igår så kollade jag min väderapp och det skulle bli bra väder idag, så jag ställde mobillarmet på en för tok för tidig tid. Men vem sover åtta timmar idag? Jag är så jäkla pigg nu, jag är fylld med endorfiner och självförtroendet har legat på topp i och med lördagens hångel. Anledningen till att jag steg upp idag var för att hinna med att gå en mil innan jobbet, i sju plusgrader släpade jag på denna kropp runt min slingaoch det finns inget klimathot i alla fall.

Väl hemma blev det en dusch och en rengöring av min piercing som retar gallfebern på folk - haha! Sen var det bara att traska iväg till jobbet, men jag får vara ledig några dagar nu och det kommer förhoppningsvis innebära promenader och flera besök på krogen, sen ska det väl städas och tvättas också. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Molly Sandén - Sand


- Vackert väder



- Falun bjöd på finväder



- Sjukt vackert



- Blåsigt



- Lax-hysterin fortsätter och nu tappar jag kilon



- Aspeboda, Falun



- Inte mitt hjärta, för mitt är svart



- Vacker kväll i Hosjö, Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar