fredag 7 juni 2019

Fredagen den sjunde juni 2019

Tanken var att jag skulle gå ut och ta en långpromenad under förmiddagen, men jag hann inte långt förrän det började duggregna. Så jag vände tillbaka ner på stan igen och hängde lite på en av stans pubar, plötsligt sprack det upp så jag drog ut och gick min mil. Lika trött som en medelålders farbror tog jag en gubbvila när jag kom hem och sen drog jag iväg till jobbet för att jobba till klockan 03. Tack för att du besöker mig. 



- Var tvungen att köpa nya lurar idag då dom gamla dött



- En kopp te på krogen



- Ett klocktorn av något slag



- En Citroën H-van



- Prästkrage



- Gult



- Underbart väder



- Dåligt väder



- Klockan 03:00 och solen går upp 03:30



- Svensk sommar när den är som bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar