onsdag 5 juni 2019

Onsdagen den femte juni 2019

Gårdagens promenader på totalt två mil och det faktum att jag inte sov så många timmar igår gjorde att jag sov otroligt länge idag, tyvärr vaknade jag med en liten förkylning. Jag började dagen med att tvätta och under tiden som maskinerna äcklades av min smutstvätt så städade jag lite i lägenheten och jag spelade lite Days Gone.

Sen drog jag ner på Dublin som är en av stans pubar, där träffade jag på Sara och Philip och vi satt och snackade länge och väl och det var otroligt trevligt. Jag och min vän karaoke-Håkan hade bestämt att käka något idag och han dök upp vid 17-tiden, jag beställde den där goda caesarsalladen.

Seanre under kvällen drog jag och Håkan bort till Engelska puben där jag och Håkan sjöng karaoke och hela den här dagen har varit helt underbar. I morgon ska det bli 28° varmt och jag börjar jobba sent så jag ska upp tidigt för att njuta av värmen, jag ska promenera och åka inlines. Tack för att du besöker mig.


- I morgon börjar Å-festen i Falun



- Karuseller



- Våga vägra karuseller



- Falun bjöd på finväder



- Faluån och röd stuga



- Ceasarsallad på restaurang Dublin, den är otroligt god

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar