tisdag 18 juni 2019

Tisdagen den artonde juni 2019

Jag var ute på krogen igår kväll och kom väl hem vid tolv på natten, jag ringde min vän Jasmine och vi snackade om allt möjligt fram till klockan 02. Trots detta så klev jag upp innan åtta i morse, jag ville ut och ta vara på sommaren och för att hinna gå en mil.

Jag går en mil på en och en halv timme nu och hur jag än känpar så får jag ingen bättre tid, men jag är riktigt nöjd med tiden. Av förra månadens trettioen dagar så gick jag arton dagar, det var dåligt väder under maj som gjorde att jag inte gick mer.

Efter min promenad idag så mötte jag upp Amanda och vi drog till en av stans pizzerior där vi åt en varsin sallad och vi snackade i en och en halv timme - om allt möjligt. Sen var jag tvungen att dra iväg till jobbet och sluta ihop mina timmar - som vanligt. Tack för att du besöker mig. 


- Grönt är skönt



- Svensk sommar när den är som bäst



- Redan klockan åtta i morse var det vackert väder



- Underbara sommar



- En fin dag



- Grönska



- Solen



- Köpte nya brillor



- Mat med Amanda



- Falu koppargruva

2 kommentarer: