torsdag 20 juni 2019

Torsdagen den tjugonde juni 2019

Eftersom jag skulle börja jobba redan klockan 13 idag blev det att kliva upp tidigt för att hinna med att gå min mil som jag försöker gå varje dag, nu har jag gått fyra mil på fyra dagar och nu hoppas jag att jag kan gå varje dag den här veckan. Efter promenaden så drog jag till min piercare för att kolla så att min piercing i näsvingen läkt, min piercare tyckte det såg bra ut och det är dags att sätta i en mycket diskretare ring.

Sen var det bara att dra iväg till jobbet och jobba mina timmar, efter jobbet drog jag och Veronica ner på krogen, jag är så jävla glad att hon och jag är vänner. I morgon är det midsommarafron och då ska jag jobba och på kvällen ska jag ut på krogen. I helgen blir det också krogen och jag måste tvätta eftersom jag inte har tvättat på flera veckor nu. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Lasse Stefanz - Främling


- Näckrosorna är på väg



- Utgrävning



- Fågel utan huvud



- Det har krockats



- Körde in en bult i däcket



- Goda



- Falun



- Vacker natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar