onsdag 24 augusti 2022

Onsdagen den tjugofjärde augusti 2022

Chefen är tillbaka från sin semester så vi drog ut och käkade, jag åt schnitzel som var riktigt god. Sen var det dags för mig att dra bort till Falu lasarett för att bli av med något som kallas vikingasjukan, jag fick lokalbedövning i handen och sen karvade läkaren bort klumparna. Tyvärr skar han av en nerv så jag kunde inte böja ringfingret hur mycket jag än försökte, han berättade att jag kommer få skadestånd.

Han såg helt förstörd ut och jag förklarade för honom att han inte skulle skuldbelägga sig, det är sånt som händer och jag kände mig inte bitter på honom. Han bokade in en tid för operation i morgon torsdag, så kan det gå. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Mat med chefen



- Stadsparken i Falun



- Falun



- Falu lasarett



- Karvar senor



- Fint väder



- Statyn jag gillar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar