torsdag 25 augusti 2022

Torsdagen den tjugofemte augusti 2022

Jag sov inget vidare i natt, jag sover väldigt dåligt när jag vet att jag måste upp riktigt tidigt. Men nervös för att opereras var jag märkligt nog inte, mycket tack vare min handledsoperation förra sommaren. Efter att ha virrat omkring på Falu lasarett hittade jag till slut avdelning 18 och här sövdes jag ner, när jag sedan blev väckt blev besviken eftersom jag sover så jävla skönt när jag är nersövd - haha!

Sen fick jag vänta ett par timmar på läkaren som opererade mig, han skrev ut mig och jag stack ut och gick en mil. Mest för att Falun bjöd på 25 underbara grader och för att komma igång efter operationen. Väl hemma försökte jag spela GTA V: Online, det gick så där - haha! Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Nyvaken och förvånansvärt pigg



- En Red Bull efter operation är sen gammalt














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar