fredag 12 januari 2024

Nya Zeeland-resan 2024-01-12

Auckland, Nya Zeeland
Jag stack iväg ut på stan ör att fota lite skyskrapor idag, jag flyger till Christchurch i morgon lördag. Jag känner mig så klar med Auckland och jag tror inte jag kommer åka tillbaka hit, jag tror faktiskt att jag aldrig kommer åka tillbaka till Nya Zeeland eller Australien om jag ska vara ärlig.

Det är för långt hit och det är för dyrt, det tog nästan två dygn att resa till Nya Zeeland. Dessutom så lockar USA mig mer och dit är det ju närmare dessutom, jag vill till Miami och jag drömmer om att få åka på Route 66 igen.

I morgon lördag när jag anländer till Christchurch så ska jag hämta ut en hyrbil, sen har jag ett hotell som väntar. På söndag börjar min bilfärd runt hela Sydön, dags att köra bil på vänster sida igen. Det ska nog gå bra, måste titta till höger i rondeller och inte till vänster som vi gör i Sverige.

På min bilfärd hoppas jag ska kunna filma mycket lastbilar, det är nämligen lastbilar som lockar flest tittare på min Youtube-kanal, sen ska jag fota och filma all vacker natur så klart. Jag är medveten hur mycket vacker natur jag missar, för att se allt det vackra måste man vandra och så galen i natur är jag inte. Jag är en stadsbo som gillar broar, skyskrapor och gamla kyrkor. Tack för att du besöker tomasvsrg.se


- Skyskrapa



- Byggnad



- Brandkåren i Auckland kör det bästa - Scania



- Julgranskulor



- Stor båt



- Playstation 3 Slim, är det du?



- Byggnad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar